Možná, že Nvidia udělá kompromis a nové se budou značit GTX 2180 :)
S tím ray-tracingem to zase nevidím v tak růžových barvách. Tvrdilo se, že sem tam ve scéně bude využita trochu tady trochu tam, jako kosmetický doplněk, a navíc to nejdřív musí někdo použít v samotné hře, ale je to první malý krůček. Jen je blbý, že AMD na to jen tak neodpoví příští rok. Mluví se až o roku 2020, takže cenová konkurenční válka bude asi sprosté slovo :(((
Odpovědět0 0
pokud vim tak AMD i NV spolesne s MS pracuji na API ktere to umi navic to zvladne mimo jine i Vulkan (ProRender) ...ted se uz bude dle pozadavku zvysovat narust v novych architekturach a casteji implementovat do her (az bude dostatecny vykon ktery prekona stavajici reseni)
Odpovědět0 0
VRR je žiaľ len voliteľná súčasť štandardu HDMI 2.1
Odpovědět1 0
to uz by se pak NV nemela jak vyvliknout z nepodpory AS/VRR :)
Odpovědět3 2
Asi sotek, v nadpisu je HDMI 1.2 a v textu pak 2.1
Odpovědět1 0
Ano, máte pravdu, udělal jsem tam chybu, má tam být všude 2.1. Díky za upozornění, opravil jsem to.
Odpovědět1 0